3 tips til flyturen

Heisann! Jeg har jo akkurat vært ute og flydd og har noen tips som kan være nyttige. Jeg har en tendens til å alltid bli forkjølet – tett og rennende nese, småfrynsen og litt hostete. Men jeg fikk et par tips før den ene flyturen min og det gikk utrolig mye bedre denne gangen! Tipsene er som følger:

♥ La aircondition stå på, IKKE slå den av! – Dette er for å holde sirkulasjonen i lufta, fjerne alle bakteriene som er rundt deg og gi deg friskere luft. 

♥ Ikke ta av deg skoene – Jeg har en lei tendens til å ta av meg skoene, men de siste gangene har jeg beholdt de på og det hjelper! 🙂

♥ Ikke len deg mot vinduet – Dersom du sitter innerst må du ikke lene deg mot vinduet, da er du dømt til å bli snufsete 😛

Og et siste lite tips er rett og slett å alltid ha et skjerf tilgjengelig for det kan bli noe kaldt når du har aircondition på! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg