Venn med x – en din?

Heisann! Et tema som kommer opp fra tid til annen er temaet om en tidligere kjæreste. Du har jo en gang vært veldig glad i han og brydd deg masse om han eller henne. Jeg har mange gode minner med alle mine tidligere kjærester og hatt fine stunder sammen med de, men det er jo alltid en grunn til at det blir slutt. Grunnen kan være vond og tung eller så kan man ha blitt enige i fellesskap, men det å miste og gå fra hverandre er alltid tungt og skaper et tomrom hos de aller fleste. Det veldig mange jeg møter sier er at “de kunne aldri vært venn med x-en” Og til en viss grad kan jeg skjønne det, men samtidig så har jeg hatt et annet forhold til mine tidligere kjærester. Jeg har funnet ut at etter en viss tid borte fra hverandre, så klarer jeg å ha et godt forhold til de. Jeg ønsker den andre alt vell og er jo glad i den andre personen selv om vi ikke passet som et par lengre. 

Jeg har ikke et like godt forhold til de alle, men så har jeg et utrolig godt forhold med han ene og jeg er så utrolig glad for at vi har det forholdet vi har. Vi har klart å legge alle kleinheter og surmuling bak oss. Og har et utrolig bra venneforhold. Han er alltid der for meg og jeg er alltid her for han. Vi kan snakke sammen på telefon og reise på besøk til hverandre uten problemer. Dette er utrolig deilig, det er jo en person som kjenner meg utrolig godt ettersom vi faktisk har vært sammen og delt kanskje noe mer enn hva du gjør til en vanlig kompis, men ja vi får det til å funke og det er jeg veldig glad for! 🙂 

Hva tenker du? Venn med x-en eller ikke? 

2 kommentarer
    1. I mitt tilfelle så e det ingen som vill holdet kontakten med meg😂 så det e ikke så gått å vite hvorfor og hva som gikk så galt.. men jeg kunne gjerne tenkt meg å være venn med xn😀

    2. Hehe ja man er forskjellige og en må jo også ta hensyn til den andre parten, hva den tenker og føler, men om man får det til så syntes jeg det er fint å kunne være venner 🙂

Siste innlegg