Trening og baking

dav

God morgen! Det er fredag og endelig tid for helg, i dag våknet jeg opp med en tett nese og vondt i halsen, så dette skal kureres med en kopp te med honning i og så skal jeg komme meg til fysio og på jobb om ikke så alt for lenge. Men i går hadde jeg besøk av Marita og det var utrolig koselig! <3 Jeg hadde mellom jobb og trening stekt cupcakes så hun ble med hjem etter trening for litt pynting og utrulling av bolledeigen som sto til heving. I går fikk jeg et skikkelig kick bak og fikk så utrolig lyst til å lage de samme cupcakesa en gang til, det er noe med det å få oppskriften inn under huden og nå føler jeg at jeg får det sykt bra til 🙂 

cof

Det som er vanskelig er selve pyntingen, det å få toppingen stiv nok og kunne lage store fine topper på toppen, men dette kommer nok etterhvert! Jeg er så langt fornøyd med de og det er gøy å prøve seg frem og finne ut hva som fungerer best! 😀 Det å legge sitt eget preg på de er utrolig viktig og siden det har snødd her i går kveld og i natt fant vi ut at de skulle bli lyseblå og fine med et dryss av melis på toppen 😀 

dav

dav

dav

Bolledeigen er noe så enkelt som en ferdig pakke også puttet jeg i rosiner på noen, mens andre ble det vaniljekrem i 🙂 

Ønsker deg en finfin fredag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg