Saturday night :-D

cof

Heisann og god søndag til deg! 😀 I går ble det en veldig fin dag og ikke minst kveld, jeg hadde meg en tur ut på senteret for å fikse et par ting som lys til leiligheten og litt innpakningspapir ble det også! 🙂 Etter noen timer på senteret var det hjem og legge fra seg og skifte så jeg kunne komme meg en tur ut i den friske lufta. Det letta litt på trykket i hode mitt så det var deilig 🙂 

nfd

I går kveld var det så utrolig gøy å spille Libretto så vi holdt på i evigheter, men jentene gadd ikke mer når vi bikket 100 poeng, da måtte vi starte fra bunn av igjen! 😛 
cof

cof

nfd

Jeg fant Jenga spill og bare måtte ha det! Denne var til og med i fine farger så det var ekstra gøy, det fulgte med terning som sa hvilken farge vi skulle plukke ut! Gjett om det ble mye latter her hjemme! 😀 

Det ble en superfin kveld med herlige jenter <3 Jeg ønsker deg en superfin søndag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg