Ukens spørsmål, tightsmerke, julegaver, nyheter og flytte til nytt land

Heisann og god søndag ettermiddag! Nå er det allerede et par uker siden siste spørsmålsrunde og det er vel kanskje på tide med en ny en? Det syntes ihvertfall jeg og jeg syntes det er herlig når dere har litt spørsmål så om dere lurer på noe må dere ikke være redde for å spørre! Jeg svarer så godt jeg kan på spørsmål dere måtte ha! 🙂 Og her kommer et lite knippe med spørsmål som er kommet inn den siste tiden:

♥ Hvem tightsmerke liker du best? Er det 2xu?
– Jeg har flere favoritter og liker å ha litt forskjellig, men en finner jo alltid noen favoritter, og 2xu har lenge vært en av de på topp, dette fordi de har høyt liv og sitter utrolig godt på kroppen under trening. Men har også falt for både Conquer sine og Victoria Secret sine så mange gode merker som fins ute på markedet. 🙂

♥ Er du ferdig med julegavene?
– Nei jeg har ennå noen igjen å kjøpe julegaver til, men er kommet i gang og det er deilig 🙂

♥ Har du noen rare matkombinasjoner?
– Um noen syntes det er utrolig rart og ekkelt når jeg putter banana oppå brødskiva med nugatti på! 

 

♥ Hvor leser/hører du nyhetene henne?
– Jeg er ofte innom på avisene på nettet, eller så hører jeg radio på vei til jobb om mårran så da får jeg alltid en runde med nyheter 🙂

♥Hvilken rett har du aldri smakt, men kunne tenke deg og smake på?
– Um det tror jeg må være Sushi, det ser faktisk litt godt ut, men jeg får meg liksom ikke helt til å smake! Men en dag må det prøves! 😀

 

♥ Hva tok du bilde av sist? 
– Meg selv i går kveld er det siste bildet på mobilen akkurat nå! 🙂
cof

♥ Hvis du hadde flyttet til et annet land og du bare kunne pakket med deg en liten koffert, hva ville du pakket med deg da?
– Da ville jeg pakket med meg, mac, mobil, treningstights og favoritt kosegenseren, det meste kan jo kjøpes på nytt når det gjelder klær så ville jeg nok pakket med meg toalettmappa med alle velværeproduktene mine i 😛 

Håper du har hatt en fin søndag så langt og får en finfin kveld 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg