Ready – set – go!

God morgen! Det er blitt mandag og en ny uke! 😀 Denne uka her skal jeg ha lese dag i dag og i morgen før eksamen på onsdag. Det blir utrolig spennende, jeg har brukt litt av helga for et siste overblikk og er klar for å møte resten av gjengen i dag! Vi skal ha gruppeeksamen så det blir utrolig spennende, jeg har heldigvis jobbet masse sammen med gruppa og føler jeg kjenner de relativt godt. Vi kjenner hverandres sterke og svake sider i forhold til pensum og lesing, så jeg gleder meg litt til å komme igang og se hvordan dette går i dag! 🙂 Jeg har en god følelse og jeg tror vi er en av de gruppene som har jobba mest sammen så det er alltid positivt å tenke på! 🙂 

cof

rhdr

Bildene er tatt rett etter hverandre, og allikevel så er de så ulike, gøy med litt ulikt fokus på lyset! 😛 Jeg må jo prøve ut den nye telefonen jeg har fått så det er gøy! 🙂 

Jeg ønsker deg en strålende mandag så snakkes vi senere! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg