Når blogsoft ikke fungerer…

God morgen og god onsdag til dere! 🙂 Her er bloggen min blitt flyttet på og jeg har ikke lengre tilgang inn på blogsoft.. Så derfor blir det mobilinnlegg i dag. Jeg prøvde i hele går og fikse og få logget meg inn på mac’n, men uansett hva jeg gjorde så fikk jeg opp at jeg måtte bekrefte at jeg ikke var en robot… Gjorde det gang på gang og fortsatt så kom den samme beskjeden opp. Så utrolig kjedelig når det er det som stopper for hele bloggingen. Hadde jeg fått beskjed på forhånd kunne jeg jo forhåndspublisert noen innlegg slik at det alltid ble oppdatert for deres del 🙂

Men jeg ønsker deg en strålende onsdag også håper jeg dette bloggstyret løser seg i løpet av dagen! 🙂 dersom du sitter på noen tips og ideer til hva jeg kan gjøre tar jeg de veldig gjerne imot 😀

Husk det kommer nye svar på spørsmål på søndag så har du noe du lurer på ikke vær redd for å spørre! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg