17. Mai like rundt hjørnet

Heisann og god onsdag til deg! 🙂 Her bøtter det ned med regn og er en litt kjip morgen vil jeg si! Men dagens plan er å kjøre litt bil og komme seg til fysio, så da gjør det igrunnen ingenting med litt regn!  Vi må tenke positivt at med litt regn så blir det grønt og fint rundt oss til 17. Mai! For nå er det nemlig ikke lenge før den store “festdagen” kommer! 🙂 Siden det i år også blir en litt annerledes 17. Mai feiring har vi i år bestemt oss for å kose oss hjemme med en god champagne frokost sammen med de nærmeste <3 Gleder meg til en fin start på den litt rare og annerledes dagen i år også! 🙂 I fjor var vi med på Båt kortesje, men siden båten er solgt, blir det ingen båttur på oss i år, så da får vi heller finne på noe annet koselig sammen. Jeg gleder meg til å pynte og stelle meg litt mer enn til vanlig! Det er ihvertfall sikkert at vi skal få til! 😀

I går skulle Mathias og de ut å løpe og jeg hadde igrunnen en plan om å bare være med opp og prate litt før de skulle løpe, men så endret planene seg underveis så jeg var hjemom og skiftet før det ble gå/joggetur på meg også! Og som du ser av bildet under så begynner det å bli varmere i lufta, både Brage og jeg var helt gående etter turen, men fy og deilig det er og det gjorde at jeg ikke hadde lyst til å legge meg like tidlig som jeg ellers pleier å gjøre! 🙂 Deilig å få litt energi 😀

Ønsker deg en super onsdag og i morgen er det fri for mange av oss, noe som er deilig å vite! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg