2. Desember

God 2. Desember, det er allerede den andre desember og i dag har jeg hatt julesamling for barna i barnehagen. I dag ble det en god julevri på eventyret om de tre bukkene bruse som skulle til seters å gjøre seg fete. I dag ble det de tre nissene – Nissepappa, nissemamma og nisseungen som skulle til dagens adventsbarn å spise seg god og mett. Barna satt som tente lys og fulgte godt med på eventyret. Det ble også trekt sangkort og vi sang de forskjellige julesangene.

Nå har jeg kommet meg hjem fra jobb, lufta Brage og er snart klar for dagens middag! Og gjett om jeg gleder meg til litt mat nå! 😀 I kveld blir det jul i Skomakergata og jul i blåfjell på tv! Vi fikk ikke sett første episode i går, så de skal begge ses i dag og det vil si 4 episoder med julekalender! 😀

Ønsker deg en fin mandagskveld og god 2. Desember

0 kommentarer

Siste innlegg