4. Desember

Vi er kommet til onsdag 4. Desember og tiden går utrolig fort. Jeg har fått pyntet opp en del her hjemme og det begynner å komme seg så det er deilig! En av grunnene til at jeg ikke har vært like aktiv her på bloggen i det siste kommer av at jeg har holdt på å flytte ut av leiligheten min og inn hos kjæresten min 😀 Og jeg lover deg at det å flytte ut av en smekk full leilighet, det tar tid… Jeg er helt sjokkert over hvor mye rart jeg har klart å få inn i den på bare 1,5 år… Men ja leiligheten var smekkfull og når den nå har blitt tømt så er den veldig tom. Planen er å leie ut leiligheten og du finner bilder og annonse HER. Så kjenner du noen som kunne trenge en plass å leie i Porsgrunn så blir jeg glad om du viser de min! 😀

Jeg er klar for nye eventyr på ny plass og gleder meg til fortsettelsen her borte i Vestfold. Litt rart at jeg som “aldri” mer skulle flytte på meg, og i hvertfall ikke ut av Telemark, har klart å flytte meg helt bort til Vestfold, men man skal vel aldri si aldri igrunnen, for plutselig skjer det nye og spennende ting. Jeg har funnet meg verdens snilleste og godeste kjæreste som jeg er blitt utrolig glad i <3 Og ja hva gjør man vel ikke for kjærligheten? Livet smiler om dagen og det føles veldig bra! 😀

Jeg ønsker deg en superfin onsdag og håper den blir knall! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg