5 ønsker for Mai

Heisann! Mai måned er jo allerede i gang og det er vel på sin plass med noen ønsker/ ting jeg vil gjøre i løpet av Mai måned. Det er alltid koselig og litt gøy å ha noen ønsker og planer for hva en kunne tenke seg for den kommende måneden. Og siden formen ikke har vært helt på topp i det siste blir ikke ønskene mine alt for store, men noe de fleste kan mestre uansett hvordan hverdagen ser ut! 🙂

 

♥ Tilbringe tid med venner og familie
– Jeg har heldigvis familien i nærheten og får sett de litt hver uke, men sånn som det er nå så er mange av vennene mine bosatt i andre byer enn her, så det gjør det litt mer vanskelig å tilbringe tid med de.

 

♥ Gå minst 2 toppturer
– Jeg syntes det er utrolig deilig å komme seg ut i frisk luft og bare la naturen gi meg ny energi og krefter, det er godt for kropp og sjel med toppturer og turer ute i naturen 😀

♥ Gjennomføre fremføring og levere eksamen
– Dette gleder jeg meg utrolig mye til og det skal bli så utrolig deilig den dagen eksamen er levert og jeg blir minst 10 kg. lettere! Ferdig med skole på en stund da! 🙂

♥ Se plantene mine vokse seg store og fine
– Hvis dette ønsket går i oppfyllelse kommer jeg til å hoppe av glede! Her har jeg lagt ned mye tid og energi som jeg også har kost meg med, men det hadde absolutt vært utrolig gøy å se de vokse seg store og fine og kanskje det kommer en tomat eller to på en av plantene etterhvert! 😀

♥ Trene minst 4 ganger på SATS i løpet av Mai
– Jeg har jo vært støttemedlem hos de, de siste månedene og håper jeg kan klare å komme meg innom minst 4 ganger, det er en gang per uke og det vil si at den summen jeg betaler i måneden ikke bare går til støtte, men jeg bruker det faktisk litt! 🙂 Jeg ønsker ikke å sette et alt for stort mål, klarer jeg 4 ganger er jeg superfornøyd, en skal ikke gape over for store mål med en gang og akkurat nå tror jeg det er et passelig stort mål! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg