5 Positive ting med å være singel

Heisann! Jeg har jo vært singel en stund nå og jeg syntes det er deilig å være singel, det fins mange positive ting ved å være singel og jeg tenkte det var på tide å trekke frem noen av de tingene jeg setter pris på ved å være singel. Så hvis du sitter hjemme og syntes det er litt småkjipt, så må du tenke på alle de positive sidene ved det, og en kjæreste kommer fort nok, tro meg! 🙂

♥ Du kan selv bestemme hva du vil se på tv, det er ingen du må forhandle med om det skal være fotball eller serie, det er det bare du som bestemmer og jeg vil si at det er utrolig digg! 😀

♥ Du kan gå på byen kledd akkurat slik du vil og du kan flørte med hvem som helst.

♥ Det er ingen gutter/ jenter som er forbudt og du kan ta og se på det du ønsker 😛

♥ Du kan bruke hele senga, ha så mange puter du vil i den og ligge midt i senga 😀

♥ Trene og være våken nøyaktig når du selv ønsker det, du behøver ikke å forholde deg til et annet menneske og kan spille musikk eller se tv sent på kvelden om du ønsker det 😛

Hehe ja det var noen av de tingene jeg setter ekstra pris på med å være alene, også kan man alltid snu på det og tenke at det fins mange negative ting med å være singel, men det er viktig å se på de positive sidene og ikke bare på det negative! 🙂

4 kommentarer
    1. Det var en ung persons fordeler..
      Hva med at man blir selvstendig, fikser det meste selv av ting i livet, økonomi, osv. Viktig! 🙂 Da vet man at man ikke dauer om et forhold ryker, livet og du går videre, det.

      1. Helt sant! Fins mange andre fordeler også og jeg er takknemlig for at jeg er blitt selvstendig og i stand til å ordne ting selv! 🙂

Siste innlegg