5 tips til hvordan rydde og holde det ryddig over tid?

Heisann! Jeg tenkte dere skulle få mine beste tips til hvordan holde det ryddig over tid, for jeg tipper jeg ikke er alene om å syntes det er utrolig kjedelig å vaske og rydde rommet/leiligheten/huset ditt. Det er jo ikke sånn at jeg alltid har det ryddig og det aldri ser bomba ut, men jeg tror jeg har funnet noen gode punkt som kan være til hjelp og støtte!

♥ Det aller første du må gjøre før du kan jobbe med å holde det ryddig er å rydde ting på plass så du er fornøyd! ♥

♥ Alt har en plass, putt det ALLTID tilbake på plass ♥

♥ Rydd opp etter at du har spist middag, ikke la det stå, det er nemlig ingen som rydder det opp etter deg ♥

♥ Ta det når du ser det og ikke vent til senere ♥
– Senere skjer sjeldent og da har det allerede hopet seg opp og du blir nødt til å ta en ny skikkelig opprydning.

♥ Støvsug når du ser første smuler på kjøkkenet eller de første hybelkaninene ♥

Jeg lever som regel ut fra disse og føler jeg nesten alltid kan åpne døra mi og si velkommen inn på besøk selv om det ikke er planlagt. Det er godt å vite at det alltid ser sånn tålig greit ut her og jeg ikke må løpe over hele leiligheten med vaskebøtta og kluten før de får komme inn døra..

0 kommentarer

Siste innlegg