God morgen og god tirsdag til deg! 🌞 I dag har jeg tidligvakt på jobb og derfor er jeg oppe så utrolig tidlig i dag. Jeg gleder meg til å møte barna igjen og ikke minst alle kollegaene mine. Så tror og håper på at denne dagen blir bra selv om det er meldt litt regn utover dagen! 😊

Når det gjelder regnet så tror jeg kanskje vi alle kan ha godt av litt regn før det kommer mer sol nå. Sola er utrolig god, men det er litt lummert om dagen og jeg tror litt regnvær hadde gjort susen! 😊 I natt har jeg faktisk vært så “gal” at jeg har sovet ute på verandaen. Varmen var uutholdelig i leiligheten så det var bare å få flytta madrassen ut og lagt seg godt tilrette her ute! Veldig deilig å våkne i dag uten å føle seg gjennomsvett fra nattens sovende timer 😊 og nei vi skal jo ikke klage på sol og varme når den endelig er her, men godt når det fins noen løsninger i denne varmen! 😊

Ønsker deg en superfin dag! 😄

0 kommentarer

Siste innlegg