Alt for en kjæreste?

Etter noen år som student og ut og inn av tulleforhold lærte jeg også at det viktigste er ikke hvem du kysser og er kjæreste med som betyr mest, men det som virkelig betyr noe er de forholdene som varer livet ut. De forholdene som varer livet ut fra starten av 20 årene det er ikke kjæresteforholdene, men de vennene du finner.  

Jeg fant en av mine gode kompiser allerede første året mitt i Kristiansand, vi er særdeles ulike og ja vi har hatt mange diskusjoner og uenigheter, men vi klarer alltid å snakke oss tilbake og har et utrolig godt forhold som venner. Jeg bodde sammen med han i litt over ett år og i starten var han nok den sære rare gutten som jeg ikke kunne fordra, han rydda “aldri” (føltes ut som en evighet) opp etter seg og gjorde utrolig mye rart. Men den dag i dag kan jeg le og riste på hode av alle de rare tingene han sier og gjør, og det samme kan han med meg. Jeg er aldri redd for å si meningen min og vi kan fint slenge litt med leppa til hverandre. Det er en av tingene som gjør oss til venner og jeg er sikkert på at jeg kommer til å være venn med han resten av livet! 🙂

Så vær så snill og tenk deg om to ganger før du kaster deg ut i et forhold og tenker at dette er drømme mannen eller dama. Jeg har kanskje kastet meg ut et par ganger for mye og endt med å bli såret i den andre enden. men av og til må man kaste seg ut og prøve ja og det er viktig å finne balansegangen mellom det å være for ivrig og på jakt hele tiden og det å ligge på latsiden og ikke virke interessert i det hele tatt. Og ja det er greit å være alene og trives med det, det er viktig å være glad i seg selv og det livet en har 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg