April oppsummering

Heisann! Jeg hadde jo en hel del mål og ønsker for april måned, men om alle disse har fungeret og at jeg har fått det til, det er jo en annen sak! Men tenkte vi skulle se på målene og ha en liten oppsummering av hva April har bydd på! 🙂

Jeg har fargelagt hjertene ut ifra hvordan jeg føler jeg har fått til de ulike målene! Som du ser er noen helt fargelagt, andre er litt fargelagt og noen er faktisk ikke fargelagt i det hele tatt! April startet med hjemmekontor og mye hjemmetid, men avsluttet april med full jobb og hodet fult av planlegging, så det skjedde store forskjeller gjennom måneden som har gått også!

♥ Vi har jo fått til flere gåturer denne måneden og en overnatting ute i skogen, noe som har gitt mersmak og lyst til å fortsette! Det kommer jeg til å gjøre mer den kommende tiden, men vi har ikke testet ut vår primus enda, men det ble nå frokost på primusen likevel! 🙂

♥ Lange gåturer 5 ganger i uka gikk veldig bra til å begynne med, da hadde jeg overskudd og lyst til å komme meg ut og få litt frisk luft i løpet av dagen. Men etter at jeg kom tilbake på jobb, ble det verken tid eller energi til å gå seg turer på ettermiddagen og kvelden. Vi har utebarnehage og det har krevd mye av meg som person. Det er fokus på smittevern og det er superviktig å følge dette så godt det lar seg gjøre og det har vi fått til! Men da har sofaen fristet etter mange timer på jobb og lite fysio om dagen!

♥ Bruke garasjen 1 gang per uke… det har jo bare forsvunnet helt fra min tankegang, har jeg ikke hatt ork til å gå meg en tur, kan man jo bare glemme en styrkeøkt, selv om jeg vet at i lengden så gir dette meg mer energi! Men jeg er fornøyd med det jeg har fått til!

♥ Bli ferdig med Leiligheten – Det har jeg ihvertfall klart, det er noe rart å kjøre forbi hver dag uten å skulle kjøre innom for å sjekke at alt står greit til i den! Men det kapittelet er avsluttet og det er deilig å endelig ha pengene på konto og kunne spare seg opp en ny egenkapital til neste kapittel! 🙂 Jeg ser fremover og gleder meg til nye prosjekter og nye opplevelser! 🙂

♥ Rydde skapet på soverommet, dette er gjort og det er så deilig at det endelig har blitt orden i det klesrommet også! 😀 Nå henger baggene på veggen og det går an å gå på gulvet! Sykt deilig! 😀

♥ Nyte været og være mye ute – denne posten har jeg virkelig klart! Kroppen koser seg ute i sola og regnvær har heller ikke stoppet meg fra å være ute! Jeg nyter hvert minutt og koser meg gløgg i hjel! 😀

♥ I den perioden jeg hadde hjemmekontor klarte jeg å stå opp tidlig og lage en plan for dagen og det var deilig å ha litt struktur på dagen selv om jeg var hjemme!

♥ Blogge minst 1 gang per dag, denne har jeg jo ikke klart å overholde! Jeg ser det at når det skjer mye, sliter jeg med å få satt meg ned og finne motivasjon og lyst til å blogge etter at jeg er ferdig med alt jeg har gjort den dagen. Jeg vil gjerne blogge og dele ting med dere, men så er kroppen av og til bare helt gåen og orker ikke lee en finger for å få ut noe produktivt, hodet er også ganske kjørt på denne tiden og da skal det godt gjøres å få ut noe verdifull! 🙂

Og med dette ønsker jeg deg en god ettermiddag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg