Arbeidstøyet er på!

Heisann og god torsdag til deg! I dag er jeg oppe av senga noe senere enn det jeg var i går! Men jeg skal snart komme meg ut døra og reise på jobb! I dag har jeg kledd på meg arbeidstøy og i dag er det ikke vanlig arbeidstøy til barnehagen, men rett og slett jobbetøy som skal brukes! Jeg har et mål med dagen i dag og det er at den grønne veggen på jobb skal bli ordentlig grønn igjen!

Jeg gleder meg til å gi rommet nytt liv og det er litt deilig at en kan få ordnet opp i barnehagen og få gjort unna en del praktiske ting som en ellers ikke har så god tid til! Men gjett om jeg savner alle de skjønne barna! Jeg gleder meg nok like mye som barna gleder seg til barnehagen åpner igjen og vi kan samles på avdelingen! <3 De har jo vært en del av min hverdag også så er rart når jeg kun møter personalet på jobb om dagen! Men jeg krysser fingrene for at vi snart møtes igjen! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg