Årdalsåsen du er så fin! :-D

Heisann og god lørdag! Jeg har hatt meg en deilig gåtur ute i det nydelig været, sola bestemte seg for å stikke innom og si hei, så da måtte jeg nyte den litt før jeg tok meg råd til å sitte inne og skrive oppgave. Denne oppgaven har jeg jo utsatt så alt for lenge og denne helgen så må jeg jo bare ta meg selv i nakken og komme meg gjennom, men hallo det er jo mange timer i døgnet så litt sol og kos må en jo også unne seg i helga! 😀 Så jeg har i dag dratt med meg Marita opp Årdalsåsen og på toppen får vi den fine utsikten! 😀

I dag ble det en noe lengre tur i forhold til tiden jeg vanligvis bruker, vi gikk i dag opp med sekk på ryggen og laget oss et lite bål på toppen hvor vi grilla pølser og koste oss litt ekstra før vi tok fatt på nedturen igjen! 🙂 Veldig koselig å gjøre litt mer ut av turen også og ikke bare opp og ned.

Jeg ønsker deg en fortsatt fin lørdag! Her står oppgaveskriving for tur før det blir mer kos med Marita i kveld! <3

0 kommentarer

Siste innlegg