Autumn

Høsten er i kommingen og jeg har fikset opp huset med noen deilige høstfarger! Jeg gleder meg masse til høst nå og har innsett at sommeren er omme for denne gang! Ja jeg elsker sommeren og skulle ønske vi hadde mer av den, men nå når det mørkner tidligere på kveldene og kulden er tilstede om morgenen så har jeg også innsett at sommeren virkelig er på hell og at høsten er veldig velkommen ihvertfall her hos oss! 😀

Jeg har alltid vært litt forsiktig med enkelte farger, men i år har enkelte farger kalt litt ekstra på meg! Derfor er det blitt en del farger i hjemmet vårt i år! Og jeg nyter fargespekteret. For et år siden hadde jeg aldri i verden kjøpt den fargen på hverken puter, løper eller teppe, men jeg elsker det! 😀

Fem positive ting med høsten:

♥ Du kan kle deg med strømpebukse

♥ Tenne lys i huset hver kveld

♥ Høstens farger er nydelige

♥ Skjerf er endelig innenfor

♥ Fyr i peisen

Høstens fineste farger har fått plass i stua vår og jeg skal nyte de kommende månedene med litt mer varierende vær og ikke minst litt mer kulde! Det som er utrolig deilig med høsten er at det blir levelig å sove i senga igjen! for det har det jo ikke vært i sommer!

Har du fått høstfargene inn i hus enda? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg