Avlyst på 1-2-3!

Heisann og god fredag! I dag hadde jeg igrunnen gledet meg veldig til å putte baggen som nesten var ferdig pakket i går i bilen og sette snuta nedover mot det glade sørlandet! Men etter gårsdagens pressekonferanse, skjønte jeg kjapt at det forble med en drøm og et ønske for vi skal ingen steder denne helga. Vi skal holde oss hjemme og være sammen med færrest mulig akkurat slik alle andre også skal.

Det er veldig kjedelig når planene endres så kjapt og at en ikke får gjennomført det en har planlagt og gledet seg til, men det er vel en del av året 2020! Her snur det kjapt og en må hele tiden holde seg oppdatert på de nye reglene. Det er bra at de tenker på helse og setter grenser når smitten øker, men det er bare så utrolig kjedelig når en har gått og gledet seg til noe i flere uker også ender man opp med å måtte avlyse hele turen og da kvelden før en faktisk skal reise..

Men jeg skal nok klare å få en fin helg selv om! Det blir nettshopping istedenfor da jeg hadde gledet meg til å kikke i et par av butikkene de bare har nede i Kristiansand og vi skal nok klare å spise god mat hjemme også! 😛 Håper du også tar de nye retningslinjene på alvor slik at smitten vil dabbe mer og mer ut og at vi får et bedre 2021! <3 Ta vare på dere selv og ta en for laget nå! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg