Babybox og babypakker

Heisann! Nå har jeg jo innsett at det nærmer seg med stormskritt og jeg har begynt å få litt “hamstring” tendenser, vil gjerne at ting skal bli mer og mer klart og ferdig, så jeg ikke må gjøre noe helt i siste liten! Men en fantastisk fin ting er at det er flere butikker som driver med gratis prøvepakker til oss nybakte foreldre og det må jeg si er en fantastisk fin ting! Tenk så fint å få noen prøvepakker av bleier, våtservietter og andre ting som trengs til den lille!

Jeg har hentet ut et par pakker allerede og er overrasket over hvor mye enkelte av pakkene inneholder! Så utrolig flott å få forskjellige produkter som kan prøves ut den første perioden, for det fins jo et hav av alternativer ute i butikkene! Så greit å få noen prøver og sjekke ut om dette er noe som passer for oss eller ikke! 🙂 Først ut er babyboxen fra Apotek1, den inneholdt utrolig mye og noe både til baby og mor og det synes jeg er så fint at de har tenkt på mor også! 😀 I min boks var dette innholdet:

Jeg har skjønt at det kan være litt forskjellig innhold i denne pakken fra plass til plass, men konseptet er jo det samme og en får nok ca lik verdi i boksen! 🙂 Jeg er rett og slett overlykkelig over denne boksen og gleder meg til å se innholdet i flere av boksene som skal hentes! 🙂

 

Neste ut er Libero sin velkomstpakke; Inne på Libero kunne man melde seg inn og få en liten babypakke sendt i posten! Gøy med overraskelse i posten! 😀

Også hadde til og med Skoringen babypakke til nybakte foreldre, dette ble jeg veldig overrasket over og så mye fint som kom i pakka! Det har vært veldig enkelt å hente ut alle pakkene, enten så logger man seg inn på nettsiden deres eller i app. Så hos Skoringen fant jeg link på en nettside, men du finner den HER helt genialt, jeg fikk også med en verdikupong som kan brukes den dagen mini skal ha ordentlige sko! 😀

Neste ut er Kiwi sin babypakke

Ganske mye i denne pakka også, her har de også tenkt på både barn og mor, noe som gjør den kommende hverdagen kanskje litt enklere for oss. Jeg har ihvertfall skjønt at det kan være lurt med noen truseinnlegg og bind i perioden som venter etter fødsel da flere av babypakkene har lagt dette med i sin pakke. Vi teller ned uker og dager til vi får hilse på mini og gleder oss til å ta i bruk flere av disse produktene! 😀

Inne på babyverden sin app kan man enkelt bestille Fødselsboken og Spedbarnsboken, disse kommer i posten en liten uke etterpå, og kan være smarte å ha bladd litt i før man skal møte den lille 🙂 Jeg har vært veldig rolig når det gjelder dette med å skulle føde og ikke minst det å skulle ta hånd om mini etterpå, mye ligger nok i den bakgrunnen jeg har som pedagogisk leder og har vært det på småbarnsavdeling i 4 år, men hvis man tenker at en vil vite veldig mye så er bøkene fine å bla litt i, nå i tiden før den lille kommer 🙂

Sist ut er det Rema1000 sin babypakke, altså jeg ble helt sjokkert over hvor mye vi faktisk får i denne pakken! En hel pakke med bleier og ammeinnlegg, og jeg skal si deg det at prisen for mange av disse produktene er ganske dyre så vi er rett og slett veldig heldige! 😀 Var veldig enkelt, denne pakken aktiviserte man i Æ-appen deres og plukket produktene enkelt i butikken selv! 🙂

Så takknemlig for at butikker har lagt tilrette og tenkt på oss nybakte foreldre! Jeg gleder meg til å prøve ut produktene på meg selv og mini og tror nok at vi skal klare å finne noen nye favoritter blant alle disse prøvene! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg