Babyshower

Heisann og god mandag til deg! Her har helga blitt fylt med masse gøy og været har jo vært helt tipp topp! 😀 Jeg har hatt en super fin helg og på lørdagen ble jeg skikkelig overrasket av familie og venner med en superfin og koselig babyshower! For noen fantastiske mennesker jeg har rundt meg <3 Mamma henta meg halvveis på lørdagen og planen var at vi skulle på plantasjen for litt shopping og gjøre unna litt annen type shopping etterpå, bare en tur hjemom hos de og sjekke trillekoffert og en tur innom å tisse 😛 Men der ble jeg grundig lurt! Der sto det en fin bukett med noen av favorittene og overrasket meg med babyshower nede på plattingen hos mamma og pappa 😀

Litt dårlig bilde over her, men må bare dele hvor fint de hadde pyntet utestua hjemme hos mamma og pappa! 😀 Som dere ser er hele utestua pyntet i blått og det var utrolig koselig og fint! 😀 Jeg skjønner ikke hvordan de har klart å gjøre alt dette også for meg og mini da! <3 Det er jo helt fantastisk, vi er virkelig heldige! <3 Marita hadde brettet servietter og en ville jo rett og slett ikke bruke de da de var så utrolig fint brettet! 😀

Et par kaker ble det også! Christina hadde hatt med seg søstre si ned til Kristiansand for å hente den høye kaka, den var nemlig bestilt fra ei baker nede i Kristiansand og de fikk litt av en jobb når denne skulle fraktes der nede fra og opp til Brevik i den varmen som har vært de siste dagene! Helt sykt, men jentene var helt enige om at det måtte være en “Instagram vennlig” kake på min babyshower! Hihi heldig jeg er som har venninner som kjenner meg nesten bedre enn meg selv! <3 En sinnsykt fin dag ble dette!!  <3

For en dag jeg fikk! Jeg må bare si at jeg er super heldig som har disse jentene i livet mitt og vet at det var flere som gjerne ville vært der, men grunnet situasjonen så gikk ikke dette akkurat nå 🙁 Men jeg er imponert over hva de som var der har klart å få til! Og klart å lure meg! For det har jeg skjønt at ikke var så helt enkelt! Men det klarte de virkelig! 😀 Nå gleder vi alle oss til mini kommer ut og til å hilse på den lille gutten som sparker og lever livet i magen om dagen! 🙂 Han får noen fantastiske besteforeldre, tanter, og ikke minst filletanter og gode omsorgspersoner som ikke er i direkte familie, men som jeg vet kommer til å bli veldig glad i han <3

Og med dette ønsker jeg deg en super mandag og start på uka! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg