Babyshower x2

Heisann og god mandag til deg! Det er helt vilt, denne helga har bydd på så utrolig mye koselig og gitt meg noen avbrekk fra tanken på å få mini ut av magen! Søndag hadde vi avtale med ei venninne her borte at vi skulle komme på lunsj til de, det var ikke bare en lunsj for innafor døra sto det 5 jenter med blå drink i hånda og klare for å gi meg en babyshower de også! Siden restriksjonene har vært såpass strenge så kunne de ikke delta i Porsgrunn for noen uker siden. Så utrolig koselig at de ville gjøre dette for meg! Føler meg super heldig! <3

Jentene hadde disket opp med en deilig lunsj, gode kaker, bleiekake og gaver, mini og jeg er superheldig som har så fine mennesker rundt oss! Jeg gleder meg til han kan ta i bruk alt det fine vi har fått og ikke minst til at han kan møte og bli kjent med alle de fine favorittene vi har rundt oss! <3

For en søndag og for en helg! Jeg svever på en sky og er super takknemlig for alle de fine menneskene vi har rundt oss! <3

Ønsker deg en super mandag! Her er vi snart klare for en gåtur og bassengtrening etterpå! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg