Babyspam

Altså jeg håper dere kan overleve med litt babyspam på bloggen i tiden fremover, for nå er det nemlig ikke så alt for lenge føre mini melder sin ankomst! Haha jeg teller ned, selv om det ennå er noen måneder igjen, men i forrige uke fikk jeg telefon fra Barnas Hus om at vogna og bilstolen var kommet. Dette er noe jeg har bestilt for en måneds-tid siden og som jeg ikke trodde kom til å komme før i mai! Men så heldige var vi at det alt var kommet! Så vi har vært å henta det jeg synes er verdens fineste vogn! Jeg gleder meg til mange trilleturer med mini oppi den! 😀

Før vi tok valget om vogn var vi å kikket på mange forskjellige typer og varianter, både de i en rimelig prisklasse og de i den litt dyrere prisklassen. Grunnen til at vi endte opp med akkurat denne vogna her er fordi den passet oss som familie best. Den har 4 relativt store og gode hjul som gjør at det å trille i slaps og snø går fint, samtidig som at den er lett å trille inne på senter og i butikker. Den passer vår livsstil og aktivitet og det var veldig viktig for vår del! 🙂 Den er heller ikke for stor når den legges sammen, noe som var viktig for vår del med tanke på bagasjeplass!

 

0 kommentarer

Siste innlegg