Back to the weekend

Heisann! Men jeg har meg en real økt på senteret så må vi bare se tilbake på noen flere bilder fra helga. Denne helga har vært helt magisk med deilig familiebesøk og familietid! Jeg har virkelig storkost meg. Men nå er jeg jo en skikkelig familiejente også da. Nesten avhengig av litt familietid gjennom uka. Så var det utrolig koselig når den ene kusina mi kom på lørdagen <3 Og nå som dere kanskje kjenner meg litt så vet dere det at det kan ikke gå en kveld forbi meg uten at det blir tatt noen bilder! Vi hadde jo til og med kledd oss opp til fest! 🙂

Disse to her <3 Så glad for å kunne kalle de lillesøster og kusine <3

Jeg er kommet meg gjennom en hard og god økt og dere skal få økta steg for steg litt senere! 🙂 Ønsker deg en fortsatt fin mandag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg