Bare 20 kg?

God morgen og god fredag til deg! 😀 Her sitter jeg og kikker bort på denne kofferten som skal pakkes, og den er allerede temmelig full, selv om jeg mangler en del ting fortsatt.. Hvordan skal dette gå? er neste tanke. Det skal BARE være 20Kg i kofferten, er det i det hele tatt en mulighet? Altså jeg skal jo være borte noen dager og det er jo viktig å få med seg alt en trenger. Ja ting kan kjøpes dit jeg skal, men jeg får fortsatt bare ha med meg 20kg hjem igjen også… Dessuten så er det ikke slik at dit jeg reiser er det godt og varmt og jeg ikke trenger noen jakker eller tykke sko, neida der er det like mye vinter og kaldt som her hjemme. Så varmt tøy er selvfølgelig puttet oppi kofferten.

Som du ser er kofferten litt i overkant full, og jeg har ikke turt å putte den på vekta enda… Så her sitter jeg å ser på den, mens jeg vet at jeg mangler et par ting.. så vi får se hvordan dette går litt senere i dag! Heldigvis skal Marita ta med seg et par ting for meg, sånn som hårføner og kanskje rettetang. Men ennå noen timer før vi setter oss på flyet så her blir det en ny økt på treningssenteret først! 🙂

Ha en finfin fredag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg