Barndomsminner gjenoppleves

Heisann! Jeg har tatt turen inn til Oslo for en opplevelse jeg har gledet meg masse til! Jeg har i flere år hatt lyst til å gjøre dette og i år har jeg faktisk bestilt billett og reiser nå inn for å oppleve et av mine barndomsminner. Det er nemlig Disney On Ice. Når jeg var yngre var vi inne hvert år, meg og mamma sammen med bestekompisen min og hans mor. Så nå skal jeg endelig oppleve dette igjen og jeg gleder meg som et lite barn! 😀

Bildene er fra i formiddag, før jeg hadde kledd meg, bare sminka og håret som var unnagjort på dette tidspunktet! 😛 så skal dere få se masse bilder fra kvelden i morgen formiddag 🙂 Jeg har tatt masse bilder og du må gjerne følge meg på Snap for å bli enda litt bedre kjent med meg og min hverdag! 🙂 Der kommer det stadig ut noe nytt! 🙂 heter Siljestifoss både på innta og på snap så følg meg gjerne! 😀

Jeg ønsker deg en finfin lørdagskveld

 

0 kommentarer

Siste innlegg