Besøke barna

Heisann! Jeg har jo tidligere fortalt dere om at jeg skulle besøke barna i barnehagen og levere fra meg en liten pose med innhold i! Jeg har de to siste dagene gått rundt på besøk til barna og foreldrene og gjett om det ble en superfin opplevelse for både oss ansatte, barna og ikke minst foreldrene. De syntes det var hyggelig at vi kom på besøk og vi så at barna lyste opp når de fikk se oss! 😀

Vi møtte barna ute i hagen deres og noen av de har stått i døråpningen sin mens vi har stått på utsiden, barna hadde veldig mye å fortelle oss og de som var ute i hagen hadde veldig mye å vise oss, de hoppa på trampoline, leka i sandkassen, sklei i sklia og huska, noen av barna hadde også en lekestue som de kunne lage mat inni.

Dette har vært utrolig positivt og jeg tenker at det kanskje blir en mulighet for å kunne gjøre det enda en gang, når jeg ser hvor mye det gir til både barn og foreldre! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg