Blueberries

Heisann og god tirsdag til deg! I dag er været litt gråere og tristere enn det det var i går, men jeg tror nok at dagen kan bli veldig bra selv om! 🙂 Det er tidligvakt på meg i dag og jeg skal snart gå ut døra, men først venter litt frokost og en kopp med te! 😀 I går ettermiddag tok vi turen opp til Langevann for å gå oss en runde der oppe, istedenfor å gå her hjemme. Det er deilig med et mykere underlag enn asfalt når en skal gå lengre turer, derfor ble det litt kjøring før gåturen! 🙂

På gåturen var det mange små stier helt nede ved vannet og det var veldig fint å gå der, men skulle nok helst gått de små stiene uten Brage som dro meg gjennom store deler av stien! Men hvis en ser det på en annen måle så fikk jeg gratis hjelp til gåturen! 😛 Det ble vel rundt 3km i skikkelig tempo og gjett om jeg var god og svett når vi var ferdige! 🙂

Ønsker deg en finfin tirsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg