Borte bra, men hjemme best

Heisann og god morgen til deg! Her kom hverdagen og banket på døra kl. 06.00 og tanken på å stå opp føltes helt grusom… Men her sitter jeg i sofaen med den normale frokosten foran meg og det er igrunnen ganske digg! 😀 Hotellet vi bodde på hadde ikke den beste frokosten for min del, jeg er ikke så veldig glad i egg, så når det var det eneste med tilbehør som sto der av varmmat fristet ikke dette så mye.. Derfor ble det loff/toast med Nutella på! 😛 Og det funker bra på ferie, men jeg er glad for at vi bor i Norge og det fins deilige knekkebrød og sunt pålegg å putte på! 😀

Nå er jeg klar for litt God Morgen Norge før jeg kler på meg og går ut døra! 🙂
For søvnen del så er det godt det allerede er helg og fredag igjen i morgen, men jeg er vel egentlig litt klar for å starte på jobb igjen! 🙂 I dag blir det planleggingsdag og påfyll med faglig kunnskap angående temaet mobbing, så det blir spennende og godt med enda mer påfyll! 😀
Ønsker deg en superfin torsdag og håper den blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg