Brage og ny baby i hus

Heisann og god torsdag til deg! 😀 Her skinner sola inn vinduene, men jeg synes det har blitt en helt annen luft de siste dagene i forhold til hva det var i forrige uke! Men en kan ikke klage så lenge sola skinner! 😀 Dagene forsvinner forbi og vi klarer å fylle de hver eneste dag! Tror ikke jeg rekker å kjede meg i permisjonstiden! 😛 Vi prøver daglig å komme oss ut på en gåtur og formen min blir bedre og bedre så det å klare gåturen går bedre og bedre for hver dag som går! Brage begynner også sånn smått og vende seg til at vi går med vogn og at tempoet ikke er like høyt som det vi hadde føre sommeren! 🙂

Vi var jo litt spente på hvordan Brage kom til å reagere når mini endelig kom ut av magen min, men dette har gått overraskende fint! Første møtet foregikk veldig rolig, han fikk snuse og hilse på mini og fikk masse kos av meg og Mathias. I starten var han veldig på og skulle sjekke hver gang vi flyttet mini rundt, men dette er ikke veldig interessant lengre. Nå står han ikke lengre opp på natta og skal være med på matingen eller noe som helst. Det er kun hvis det kommer høye hyl og gråt at Brage må bort og sjekke at alt fortsatt går bra. Men han vil gjerne ligge i nærheten og passe på <3

Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg