Bragegutten

En liten uke siden sist! Her måtte vi slippe mer eller mindre alt da Brage ble bitt og måtte til dyrlegen forrige tirsdag! Jeg hadde tatt han med meg til en hundepark her i Tønsberg, da formen min var litt dårlig og jeg ikke hadde ekstra overskudd til å gå langtur med han og tenkte det kunne være fint for han med en tur i hundeparken og få leka med andre hunder. (Her har vi vært flere ganger før så jeg følte meg trygg på at det gikk bra!) Det syntes han var gøy og etter 30 min står han plutselig å “måler” seg med en annen hanhund. Før jeg rekker bort og avbryte, så sitter den andre hunden i halsen på Brage og vi får tilslutt stoppet det, jeg tar med meg en redd Brage hjem etter å ha sjekket han så godt jeg kunne, uten å finne noe. Men senere på kvelden kommer det to bitemerker tydelig frem og vi hiver oss i bilen for å få en sjekk hos dyrlegen.

Da ble det salve, antibiotika og smertestillende på godgutten vår og vi tok med oss en sliten hund hjem. På torsdagen syntes jeg han var blitt verre og han viser tegn til at han hadde vondt. Han ville ikke ligge i nærheten av oss og ville ikke spise mat. Så da ble det en ny tur til veterinæren, som fant ut at ørene også verket veldig.Vi fikk med oss rens hjem og skulle gjøre dette de kommende dagene, og tilbake på kontroll i dag! Det har vi vært og Brage begynner å bli i form igjen og ørene ser noe bedre ut, men det blir en liten narkose på han til onsdag…

Men ting ser ut til å være bedre for han og det er det viktigste! Men som du kanskje skjønner så har forrige uke bare falt bort i å ta seg av Brage også har jeg hatt litt tid med familien! 🙂

Håper uka di blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg