Bruke penger på å endre kroppen din?

Wovw jeg våknet vist litt seint til denne debatten som går mellom Kristin Gjelsvik og Sophie Elise. Men jeg kan ikke gjøre annet enn å være enig med Kristin. Altså hvorfor skal man gjøre folk oppmerksomme på hvert minste kompleks en finner og som en ikke er fornøyd med? Ja jeg her nå mine komplekser jeg også, men jeg har ennå ikke tenkt tanken på å skulle endre kropp og utseende ved hjelp av klinikker. Skal man endre kropp og utseende mener jeg at dette skal gjøres med et naturlig sunt og variert kosthold. Og enkelte ting kan man ikke endre på ved å endre kosthold eller tilføre mer fysisk aktivitet, men vær så snill og hold deg unna klinikkene!

Klinikkene ordner ikke selvfølelsen og gjør deg ikke til en penere og vakrere person, en klinikk fjerner/endrer det som faktisk gjør deg til deg! Det er bare du som kan være deg selv og ikke la andre få påvirke deg til å ta inngrep på kroppen din! Du er fantastisk akkurat slik du er og husk at eneste måten du virkelig kan være deg selv og gjøre deg sying på, er å heve hodet og være fornøyd med din egen kropp akkurat slik den er! <3 Jeg har så utrolig lyst til å dele videoen til Kristin og syntes den har et utrolig viktig budskap. Og jeg som ikke er alt for teknisk av meg så finner du videoen til Kristin HER! Har du ikke sett den enda bør du absolutt ta turen innom og se den!

Så lov meg en ting! Ikke velg en klinikk fremfor å jobbe med hode og tankene dine, du kan lære deg å like kroppen din og hvordan du føler det rundt kropp og helse. Jeg tror jeg ville betalt mye for å få hjelp til å bli glad i min egen kropp slik den er, fremfor å betale tusenvis av kroner på en klinikk for å endre på småting. Disse tingene er det mest sannsynlig noe bare du legger merke til og ikke noe noen andre ville sagt noe på. Så hvorfor endre på småting andre ikke ser engang? Lær deg å bli glad i din egen kropp! <3

0 kommentarer

Siste innlegg