Bryllupet

Heisann! Tenkte dere skulle få se litt bilder fra det utrolig flotte bryllupet jeg har vært gjest i den måneden som har gått. Hanne og Erlend gav hverandre sitt ja og jeg gleder meg til å se fortsettelsen deres! <3 Jeg er så heldig å ha fått delta på alt fra starten av. Det var nemlig jeg som var koblingen deres, da jeg bodde sammen med Erlend og gikk på studiet sammen med Hanne! Tenk at over fem år senere er de enda hodestups forelsket i hverandre og har den 19. Oktober gitt hverandre sitt ja! Noe så vakkert <3

Til forrett ble det servert en deilig blomkålsuppe etterfulgt av en deilig hovedrett av kalveplomme, poteter, fløtesaus, gulrøtter og brokkoli.Og tilslutt ble det en deilig dessert med sjokoladefondant og hjemmelaget vaniljeis, med bær. NAM!

Hanne har jo forberedt og ordnet masse med bryllupet, det er ikke tvil om at det er lagt mye tid og forberedelser inn her. Hun hadde det gjennomført fra start til slutt. Fra den første “før-invitasjonen” til selve bryllupet hadde hun en rød og fin tråd gjennom det hele. Jeg er imponert og syntes det her var et utrolig fint bryllup og er så glad for at jeg har fått lov til å være en del av denne dagen! <3

Og lokaet som var valgt ut passet jo helt perfekt til dise to <3

Kjolen min kommer i det fulle og det hele i et annet innlegg, slik at det ikke skal bli alt for mange bilder i ett og samme innlegg! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg