Da var han døpt 🥰

Heisann og god onsdag! Her har helga flydd av gårde med rigging og ordning til barnedåp for lille fine gutten vår. Vi startet allerede på onsdagen med rigging da border og stoler kom på plass, og vi fikk lagt ut duk, da vi skulle ha selskapet oppe hos foreldrene til Mathias og de gjerne ville sjekke at vi hadde nok av stoler og bord. Så da kom langbordet på plass! 😊 På  fredagen tok mamma og jeg oss en tur opp med alt av pynt og serviser og dekte på bordene, fikk på plass bordkortene og alt dillet jeg skulle ha på bordene! 😄 Lørdag laget Mathias og foreldrene hans snitter til den store gullmedalje og jeg var i Brevik og bakte muffins og ordnet med blomster! 🥰 På kvelden fikk vi opp ballongveggen! 🎈

Søndagen kom og det ble tatt mange fine bilder denne dagen så jeg må nesten vise dere et lite knippe med noen av favoritt øyeblikkene.

Han ble døpt i Ramnes Kirke og det var en veldig fin dåpsgudstjeneste hvor de var to barn som ble døpt. Fadderne hans ble de to flotte tantene hans 🥰❤️

Øst-Telemark bunaden var godt representert i kirken denne dagen! Og jeg er så glad i bunaden min! Elsker den! Og veldig gøy at den endelig passer igjen! Nå har jeg vært et år uten å kunne bruke den så veldig deilig at den satt perfekt på meg nå! 😍

Tanta til Mathias hadde laget en vanvittig god dåpskake til oss! Innholdet i denne var gulrotkake og den var så saftig og god!

Må bare beklage for langt innlegg, men heldigvis mest bilder så håper det var ok å bla seg gjennom det! 😊 Vanskelig å kutte ut noen bilder når en har så mange fine bilder fra en super dag! Så takknemlig for at det var mange som ville dele dagen med oss og at vi har så mange fine mennesker rundt oss ❤️

0 kommentarer

Siste innlegg