Dagen vi har ventet på er kommet! :-D

God morgen og god fredag til deg og ikke minst god 1. Mars! 😀 Det er endelig fredag og vi har bare noen timer igjen på jobb før helga skal nytes! Det skal den ihvertfall her! 😀 Jeg gleder meg til å lande i sofaen i kveld og nyte kvelden med beina høyt! 🙂  Så får jeg heller ta litt ansvar og jobbe godt med oppgaven min i morgen, for i kveld syntes jeg at jeg har fortjent å ligge helt rolig på sofaen! 😛 haha! Nå er jeg straks klar for å reise ned på trafikkskolen i Brevik og vaske den før jobb. For da vet jeg at det virkelig er helg når jeg kommer hjem! Da skal jeg ikke gjøre en ting ekstra! 😛

Jeg drømmer meg tilbake til denne morsomme helgen sammen med en herlig gjeng! Og må bare si at jeg savner de litt! Nå er det vel en måned siden jeg så de sist og gjett om det er et savn! <3 Godt vi har kontakt på snap støtt og stadig ihvertfall! 😛 Min helg består i å få skrevet ferdig oppgaven også hadde det vært utrolig deilig å få til en gåtur for jeg tror det er meldt knallvær hele helga! 😀

Hva er dine planer for fredagen? Kanskje du skal noe gøy i helga? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg