Dagens aktivitet

Ja nå er du kanskje veldig spent på hva som er dagens aktivitet og det skal jeg fortelle deg at det er så utrolig lite som å bli liggende på sofaen og hente frem noen krefter til å orke å lage middag senere i dag. Det er nemlig ikke så mye som skal til før jeg er helt utslitt. Etter at jeg fikk lavt stoffskifte har jeg ikke fungert optimalt gjennom en hel dag, jeg må bruke tid på å ta meg sammen og komme gjennomføre enkelte oppgaver. Derfor vil høydepunktene og oppturene være små, men veldig gode!

Brage holder meg stort sett med selskap når jeg ligger i senga eller på sofaen og lader opp til nye “oppgaver”. Dette kan være alt fra å sette på en vaskemaskin og henge opp klærne etterpå, til å reise til og fra legen, eller innom jobb en tur. Det skal altså ikke mye til før jeg må “lade” igjen og da skal det ikke en powernap som tidligere holdt for meg, her snakker vi om timer og kanskje dager. Og da snakker vi om at dette er alt jeg gjør i løpet av en dag. Enten så henger jeg opp klær og vasker et par maskiner, eller så er jeg en tur hos legen eller butikken, eller så får jeg til en gåtur i løpet av dagen. Men det er det, da ligger jeg på sofaen resten av dagen/kvelden.

0 kommentarer

Siste innlegg