Dagens lunsj – oppskrift!

God morgen og god tirsdag til deg! Dagen i går gikk sånn passe bra! Jeg oppdaget at jeg hadde med meg litt lite mat i forhold til antall timer jeg var borte hjemmefra men da var Marita en reddende engel og skrella to gulrøtter til meg som magen kunne gå på frem til det ble middag hjemme! 🙂

Dagens lunsj blir salat med kyllingfilet biter!
Du trenger:
♥ En neve med ruccola salat
♥ En neve med annen type salat
♥ En halv boks med ananas
♥ 3 -5 cm med agurk oppkuttet
♥ Søt paprika
♥ Vårløk
♥ Tomat
♥ Stekt kylling

Det eneste du gjør er å kutte opp alle ingrediensene og putte i en matboks eller bolle, alt ettersom hvor og når den skal spises! Jeg har min i matboks med to rom slik at kyllingen kan ligge for seg selv frem til jeg skal spise salaten! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg