Dagens økt! :-D

Heisann! I dag har jeg fått unnagjort en sykt deilig og lang økt! Eller lang og lang – det kan nok diskuteres men det ble 1,5t og det er jeg fornøyd med! 😀 I dag var målet å nå senteret og bevege seg litt, men noen mål ble satt og gjort så det var deilig. Av og til så er det et mål i seg selv og bare komme seg på utsiden av døra, og i dag følte jeg at jeg var litt der. Jeg kom meg ut døra og inn på senteret! Dagens økt:

♥ 35 minutter på mølla her hadde jeg litt stigning og høy intensitet innimellom 🙂
♥ 20 minutter på Ellipse maskina med høy intensitet
♥ Nedtrekk 8×3 og i dag hadde jeg 40kg, det holdt for mine armer i dag! 😛
♥ Slynge 5×3 repetisjoner med beinsplitt og ball opp til magen.
♥ 15×3 situps med 6kg ball og Russian twist
♥ Så uttøying! 🙂 og litt håndstående ble det også! 😛

Håper du har hatt en fin dag så langt og får en fin ettermiddag og kveld! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg