Dagens sunne snacks/ mellommåltid/ kveldskos

Heisann og god torsdag til deg! Det er faktisk snart helg igjen og denne uka har jo gått litt ekstra fort da det var andre påskedag på mandagen. I dag har jeg og Brage fått oss en deilig gåtur i solskinn! Jeg hadde kledd på meg alt for mye og var god og varm før jeg var halvveis på ruta, men er vel bedre å være for godt kledd enn for lite! 🙂 Etter dagens gåtur måtte jeg ha et lite energipåfyll og i dag ble det denne deilig bollen:

Dagens bolle er fylt med appelsin, pære og gresk yoghurt! Jeg syntes det er godt å variere litt på frukt og bær og i dag var det disse to fruktene som fristet mest. Bollen kan enkelt serveres uten yoghurt også dersom du vil ha den enda litt sunnere, men jeg syntes det er en fin måte å få i seg litt ekstra proteiner, jod og kalsium på 🙂 

Ønsker deg en super torsdag ettermiddag og kveld! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg