De varer livet ut

Reklame | Fotoknudsen

Fotobøker, dette er noe jeg håper jeg aldri kommer til å slutte med! Jeg elsker at de står tilgjengelig og at en enkelt kan starte med å bla seg gjennom de, der finner jeg mange gode minner og kan også se tilbake på tiden som har gått! Det skjer mye på fem år og jeg har nok endret meg mye som person på disse årene. Det er gøy å kunne åpne en bok og kikke og ikke måtte bla seg gjennom tusenvis med rare bilder på mobilen for å finne de gode bildene!

Og hvem setter seg egentlig ned og kikker gjennom 7 år tilbake med bilder på mobilen/pc´n for å se på minner? det er noe jeg aldri gjør for så tålmodig er jeg rett og slett ikke! Jeg er en person som har tatt ekstremt mye bilder opp gjennom og en av tingene jeg setter pris på nå er at jeg har fanget de beste bildene i fotobøker, disse bøkene kan man enkelt ta frem og kikke gjennom!

Noen av bøkene er laget for hånd, mens andre er laget i programmet til Fotoknudsen, her fungerer begge deler utrolig godt og det som er så utrolig fint er at jeg enkelt kan skrive til hvert enkelt bilde dersom jeg ønsker det! Jeg pleier å ta måned for måned og skrive litt om hva som skjedde den måneden og eventuelt skrive til det enkelte bildet om det trengs. Av og til kan et bilde trenge en forklaring, men andre ganger sier bildet mer enn tusen ord i seg selv! 😀

I 2015 hadde jeg vært på reise det siste halve året og tenkte at alle disse opplevelsene vil jeg bevare i en bok, da skrev jeg bildene ut på vanlig ark fra skriveren hjemme, klipte ut og limte inn i bok med hvite sider, senere har jeg funnet ut at Fotoknudsen sitt bildeverktøy fungerer utmerket til dette og prøvd meg på den måten også!

Det jeg ikke skjønte første gang jeg laget bok på fotoknudsens hjemmeside var at den enkelt kunne utvides videre, derfor ble det to bøker for året 2019. Og året 2020 blir i hjemmelaget bok igjen, men med ordentlige fotobilder fra Fotoknudsen! 😀

Man finner sin variant og den måten en selv ønsker å ta vare på minnene på, men jeg må si at det å samle bilder fra et år i en eller flere bøker er utrolig fint! Dette kommer jeg til å fortsette med!

Og du, bruker du koden SUPER50AW får du 50% på hele nettbutikken deres! Klikk deg inn HER, og lag boken, bildene eller veggbildet som foreviger de fine minnene du har! 😀 Husk at det nærmer seg desember og dersom du ønsker julekort og julegaver til venner og familie, er det nå det kan være lurt å bestille! Da er du sikret at det kommer til tiden og du kan senke skuldrene når julen nærmer seg! 😀 Tilbudet varer ut 19.10.20

0 kommentarer

Siste innlegg