Del 1 av 2019

Heisann! Da var det på tide å få til en liten oppsummering av året som har gått. 2019 har gitt meg mye og jeg sitter igjen med utrolig mange gode og fine minner og opplevelser! Det er fint å kunne tenke tilbake på året som har gått og glede seg over alle oppturene! Men med oppturer så fins det også noen nedturer og det er viktig å huske på! En har ikke alltid bare oppturer, det kommer noen nedturer også. Det er livet, livet er ikke svart – hvitt og det er heller ikke bare rosenrødt. Husk at livet har sine oppturer og nedturer og det er etter nedturene at du står sterkere for hver av dem du har! 🙂

I fjor startet jeg det nye året med en topptur opp til Årdalsåsen på kveldstid. Jeg husker denne turen utrolig godt, det var helt magisk, når vi startet med å gå var det støy fra biler og trafikken, men jo lengre og lengre oppover vi kom, så forsvant biltrafikken og naturen kom og tok oss for fult! Rett og slett helt magisk! Jeg håper å få til noen av disse turene i år også! 😀

Så var det også tid for å samle gode venninner rett over på nyåret i fjor, jentene kom og det ble servert deilig mat og ikke minst mye latter og glede! <3

Silje og jeg tok fatt på siste halvdel av videreutdanningen vi gikk på og den ene dagen vi var på skolen var disse to herlige forfatterne tilstede så de måtte vi jo nødt til å ha bilde sammen med! 😀

I slutten av Januar 2019 fikk jeg besøk av disse tre herlige personene! Det ble en helg fylt med latter, glede og masse positivitet! Vi hadde oss en deilig gåtur på lørdagen med nok av bilder knipset, en tur på cafe og sofakos på kvelden! Disse er virkelig noen av favorittene mine! <3

Jeg strikket ferdig min aller føste genser i 2019 og var veldig fornøyd med egeninsatsen! 😛

Siste helga i Januar var Marita og jeg inne på Disney on ice og det var som å bli sugd tilbake i tid! Følte oss nesten som 7 år igjen!

Jeg gjorde også noen forsøk på å finne sunnere snacks enn godteri, her ble det laget lapper med et bærdryss på toppen! 🙂

Mammas bursdag ble feiret i godt selskap!

Tur til Danmark sto for tur uti Februar sammen med noen av favorittene mine så det ble en knallfin tur og en tur jeg sent vil glemme! 🙂

I slutten av Februar var det tid for vinterferie og i fjor ble det ferie på Hovden sammen med familien! <3

I starten av Mars fikk jeg middagsbesøk av disse to herlige personene her! <3

Og jeg hadde min aller føste tur på Slalåm etter 10 år uten slalåmski på beina! Det ble en veldig fin tur og jeg koste meg med skia på beina! Ja til flere turer!

Gåturer har det også blitt en del av i året som har gått og denne turen her hadde jeg sammen med to gode venninner! <3

Studiene ble tatt på alvor og det gikk mange ettermiddager og helger bort for lesing og oppgaveskriving! Enkelte ting er faktisk greit at tar slutt etterhvert og dette er en av tingene jeg faktisk nyter at er over! 🙂

I Mars var jeg på besøk i Kristiansand hos Christina, det ble gåtur, bytur og masse latter! For en herlig helg jeg hadde der nede! 😀

Naturen kom med vårtegn!

En tidlig påskeferie ble det på Gautefall sammen med familien i ferdigstrikket Breviksgenser!

Verandaen hjemme fikk møbler og jeg koste meg med å pynte opp og gjøre det fint der! 😀

Jeg hadde besøk av fineste Tina! <3

Og det ble London tur på Marita og meg for å besøke Julie! <3

 1. Mai kom og vi gikk i tog for å demonstrer mot deponi i Brevik

Jeg ble ferdig med genser nr. 2 og var strålende fornøyd med det! 😀

 17. Mai kom og sola skinte, den ble feiret sammen med familien! <3

Middag med fineste Christina på Sjøloftet!

I Juni ble det tur til Lillesand sammen med familien! Sola skinte og en gåtur måtte til! 😀

Helga vi alle hadde ventet på kom endelig! Det ble kusinetur til Geilo og Shapeup Weekend! Trening fra tidlig til sent, avslapning og mye gøye opplevelser sammen! En fullspekket langhelg med gode kusiner! <3

Jeg hadde meg en tur over til Veronica for behandling og deilig lunsj! <3

Siste uka i Juni kom og tiden for at jeg skulle passe Ayla kom plutselig, en uke med den skjønne hunden her og jeg oppdaget at det å ha hund var ingen ting jeg skulle finne på å gjøre lengre! Verdens snilleste hund og søt, men jeg innså at det å ei hund alene var ikke noe jeg hadde lyst til! Samtidig fant jeg meg en kjæreste med hund!

Brage kom inn i livet mitt sammen med eieren sin. Jeg falt fort for eieren og det tok vel ikke lange tiden før jeg ble glad i Brage også! Så her sitter jeg et halvt år senere, med denne lille godgutten godt plassert ved min side! Man kan jo ikke annet enn å bli glad i dyra! <3

Juli kom i rakettfart og det ble sommerferie for fult! Vi feiret bursdagen vår i skikkelig 80 – talls stil! Og dagen etter ble det som vanlig Postgirobygget vors på brygga og Birgitte! <3

Det ble Danmarks tur sammen med Mathias! Vi storkoste oss og ble enda bedre kjent med hverandre. Det å få være bare oss to på tur, var utrolig deilig! <3 Danmark ble utforsket og vi brukte dagene på stranda, da det var skikkelig hetebølge på dette tidspunktet!

Resten av juli ble tilbragt på feire hjemme hos mamma og pappa sammen med familien! Vi kjørte ring, bada og levde livet til det fulle! utrolig deilig!

August til desember får komme i et nytt innlegg, for jeg tror kanskje du har fått nok oppsummering for i dag! haha! Men ja første halvdel av 2019 var bra! og jeg tror nok siste halvdel ble enda bedre så gled deg til del 2! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg