Del 2 av 2019

I et tidligere innlegg oppsummerte jeg første del av 2019, altså januar til juli så nå tenkte jeg at jeg skulle ta for meg det siste halvåret av 2019 og se tilbake på noen av hendelsene! Det ble nå en del gåturer det siste halvåret av 2019 også!

August kom og det var duket for sommerfest i barnehagen sammen med herlige kollegaer!

Tomatplantene vokste seg store og fine utover høsten og jeg fikk mange egenproduserte tomater!

Det ble Kickoff i Oslo sammen med gjengen fra Oriflame!

 

Gåtur til byen sammen med herlige Christina! <3

Og gåturer i skog og mark sammen med Brage og Mathias!

September kom og Mathias laga vårruller!

Det ble gåtur ute på Verdens Ende sammen med to av favorittene mine <3

Oslotur og besøk til Tina ble det også i September, inn og feire fineste Veronica som fylte år! <3

I slutten av September ble det tur til Kristiansand og besøk til Hanne og Erlend! <3

Stopp på hytta på veien hjem og overnatting til neste dag!

Oktober kom og halve familie skulle feires på hytta! <3

3 måneder etter at puslespillet ble startet på var det endelig ferdig og gjett om det var en lettelse for oss begge! Endelig kunne vi få tilbake spisestua! 😀

Datenight med Mathias i Tønsberg by! <3

 

Brage får gjevnlig gåturer og jeg tenkte at disse måtte utnyttes med en stryrkeøkt på slutten, men jeg tror ikke han var helt enig i det!

18. Oktober kom og det ble tur til Lillesand og overnatting før Bryllup på lørdagen! Fredagen gikk Amalie i Paraply parade og dette måtte vi jo se på! 😀

Lørdag 19. Oktober feiret vi kjærligheten! Lenge leve brudeparret! <3

I November ble det jentetur på hytta! <3

Og Desember kom og det var tid for å få opp julepynten!

Bursdag og besøk til Tina ble det i starten av desember! Utrolig koselig! <3

 

Helga før jul reiste vi opp til Trysil på hyttetur og Slalomkjøring! Det ble en super fin helg og deilig start på juleferien! Og vipps så var jula over etter uttalige familiemiddager og familieselskap!  Nyttårsaften skulle feires sammen med 24 herlige personer! For en finfin kveld det ble! 😀

2019 er oppsummert i bilder og jeg har opplevd veldig mye bra dette året! Gleder meg til å ta fatt på det nye og se hvor mye det har å by på! 😀

Jeg ønsker deg en finfin uke! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg