Denne utsikten

Hei alle sammen og god tirsdag til deg! 😀 Ja jeg henger litt etter her og klokka er en time mindre her enn hjemme i Norge. Derfor ser det også ut som at jeg overhode ikke har stått opp før seint! Men jeg skal si deg det at her har jeg våknet så mange ganger, så når klokka bikket kvart over sju var det bare å komme seg ut av senga, få på seg noe treningstøy og ta seg en tur ut og kjenne den friske lufta. Jeg hadde meg en liten utforskingsrunde rundt hotellet og oppover i etasjene og fikk etterhvert en veldig fin utsikt! 😀

 

Det var deilig å få hoppet litt i trappene og kjent at kroppen lever enda, gleder meg faktisk litt til hverdag og rutiner igjen og gjett om det skal bli noen treningsøkter de kommende ukene! For det liker både jeg og kroppen! 😀 Men så må jeg bare si at det er også litt deilig å ha forlenget påskeferien med et par dager og jeg kan kose meg her i London sammen med to av favorittene mine 😀 Mens resten av dere mest sannsynlig er igang med hverdagen igjen! 🙂

Nå er vi snart klare for frokost her på hotellet også venter det mer shopping gjennom Londons gater på oss, så det blir bra håper jeg på! 😀 Vi har ennå ikke vært innom Primark så det er et absolutt must i dag! Vi sveipet kjapt innom i går til mårran, bare for å få tilfredsstilt litt av nysgjerrigheten min! 😛 Men der trenger man tid, og vi fant ut at det må gjøres fra mårran av for etter klokka 14 er det komplett kaos i Oxford Street! Ønsker deg en finfin dag så snakkes vi! 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg