Desember måned

Heisann! Vi er jo allerde kommet oss et lite stykke ut i januar og jeg tenkte det var på sin plass med et lite tilbakeblikk på desembermåned, den fine måneden med mye tid sammen med venner og familie <3 Jeg har hatt noen fine turer opp til Årdalsåsen dette året og noen av de fineste har vært i desember med snø og på kveldstid! 😀

Julen og desember måned er en tid for å gi og da gir man ofte gaver på julaften, disse skal alltid pakkes inn og jeg syntes det er gøy når jeg får prege de på min egen måte! 🙂

Julaften ble feiret i Lillesand sammen med familien <3

Jeg har også funnet meg en ny favoritt nemlig disse deilige blåbærmuffinsene 😀

Noen av dagene i romjulen og nyttår  ble tilbragt på den andre siden av landet nemlig på Voss sammen med gode venner og min lillesøster <3

Desember har vært utrolig bra og jeg har storkost meg gjennom hele desember, nå er det godt at januar er igang og vi kan komme litt tilbake til de gode rutinene igjen! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg