Det snør, det snør..

Heisann og god fredag til deg! Endelig er det fredag og dagen mange har gledet seg lenge til og ikke minst sett frem til! I dag har jeg fått unnagjort vask av leiligheten, vasket sengetøyet og er snart klar for noen timer på jobb sammen med barna 😀 Før fredagen skal nytes med familien! Og ikke minst God 1 februar! Her snør det som bare det og i går hadde jeg en snømåkeøkt ute hos mamma og pappa for så å komme hjem og måtte måke inn til garasjen min og verandaen min.

Ja jeg måka faktisk hele verandaen tom for snø før jeg la meg i går, men det syntes jo overhode ikke i dag… Det skal bli godt når denne voldsomme snøen kan ta en pause og bare holde seg kaldt i gradene så vi kan leke med den og vi slipper å måke den vekk. Men en får se på det som en treningsøkt dersom man må måke store mengder snø. 🙂

Ønsker deg en fin fredag og start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg