DET SYKESTE!

Heisann! På fredagen gjorde jeg virkelig noe av det sykeste på lenge. Dette er noe jeg aldri før har gjort og som jeg egentlig aldri trodde jeg kom til å gjøre! Men her sitter jeg og har faktisk gjort det! Jeg har alltid vært sånn at dersom jeg har skullet ha ny telefon så har jeg kjøpt den ut med en gang! Jeg har aldri kjøpt telefon på “avbetaling” om en kan kalle det det.. Mine telefoner har blitt betalt ut i det jeg har fått den i hånda, også har jeg heller aldri hatt binding på telefonen, da vi prøvde det når jeg var ung og endte med store diskusjoner da vi ønsket å bytte telefonabonnement. Så etter dette har telefonene aldri hatt bindingstid og avbetalingstid.

Jeg vet at det er mange som kjøper telefon på avbetaling og at dette er veldig normalt, det å betale en sum for telefonen og en sum for abonnement hver måned, men dette har jeg aldri gjort før og trodde vel egentlig ikke at det var noe jeg kom til å skulle gjøre. Men her sitter jeg med en splitter ny telefon i hånda og har valgt en swap avtale for aller første gang! Krysser fingrene for at denne opplevelsen og måten å kjøpe mobil på blir positiv! Og hvis ikke så lærer man så lenge en lever! 😛

0 kommentarer

Siste innlegg