Dette må du IKKE gå glipp av!

Reklame | Famme

Heisann! Det er mandag, jeg er i gang med uka igjen og i dag blir det også en deilig gåtur eller treningsøkt! Vi får se hvor motivasjonen fører meg hen, men en ting er sikkert og det er at motivasjonen øker betraktelig med litt nytt treningstøy! Og i dag kan jeg glede deg med en super rabatt! Denne uken er det 30% på Famme hvis du bruker koden “Siljestifoss-30”

Du kan vel ikke si nei til dette? Jeg har forelsket meg i treningstøyet! Det sitter bra på og det er overhode ikke gjennomsiktig så det er utrolig digg! Litt tykt og godt stoff som sitter akkurat som det skal! 😀

En annen ting er at den grå genseren blir ikke mørkegrå og får svetteflekker så fort du beveger deg litt! Det setter jeg veldig stor pris på! Klikk deg inn HER

Denne uka får du 30% rabatt med koden “Siljestifoss-30” hos Famme!

 

0 kommentarer

Siste innlegg