DIY “Gjestebok”/ “Vårt første møte”

God torsdag til deg! 🙂 Her starter dagen med litt frokost og God Morgen Norge på tv før en deilig gåtur i fint vær venter! Brage er super klar for dagens første gåtur og det som er deilig med en litt lengre tur på mårran, er at han roer seg så godt utover dagen, da har han fått luftet seg godt og kan slappe godt av etterpå! 🙂 Og det er jo det aller beste for min del! 😛 Men i går hadde jeg litt tid her hjemme og jeg har vært ute og kjøpt en søt liten bok som jeg tenkte kunne passe perfekt som “gjestebok”/ “vårt første møte” til mini. Jeg synes det virker utrolig koselig å ha bilder av mini sammen med de som holder han og kommer innom på besøk etter at han er født. Også tenkte jeg det kunne være veldig koselig om de ville skrive noen ord til han eller hvordan det første møtet var 🙂

Jeg fant denne søte boka på Søstrene Grene og den måtte jo rett og slett bare være med meg hjem! 😀 Det går også an å kjøpe ferdige gjestebøker, men disse synes jeg ikke blir like personlige og passet ikke oss så godt, så da tenkte jeg at det enkelt kunne lages hjemme selv! 🙂

Med litt farget ark og noen klistremerker var første side ordnet til 🙂

På denne siden tenker jeg at det skal limes inn et bilde av mini enten alene eller sammen med Mathias og jeg 🙂 Også skal de neste sidene brukes til å gjestebok innlegg fra kjente og kjære som kommer for å hilse på mini <3

Det er gøy med litt småsysleri i ventetiden, for nå kjenner jeg at jeg går og venter på at tiden skal gå og at vi kan få møte mini! <3 Ja det er ennå noen uker igjen så greit å kunne fylle dagene med litt forskjellig! 🙂

Ønsker deg en super torsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg