Drømmen er snudd opp ned og på hode…

God morgen og god mandag til deg! Jeg har enda en uke igjen på jobb før det er sommerferie og det gleder jeg meg til, men du har kanskje alt startet! 🙂 I dag skal jeg fortelle dere noe av det sykeste jeg har opplevd på lenge. Drømmen jeg har hatt så lenge jeg kan huske ble rett og slett endevendt den siste uka og det er en av de sykeste opplevelsene jeg har hatt på lenge. Familien ler seg halvt ihjel av meg som har endret totalt mening på bare en liten uke! Jeg har nemlig fått lov til å passe hunden til ei venninne mens de har vært på ferie. Så lenge jeg kan huske har drømmen vært å anskaffe seg hund. Jeg har søkt om hund i et halvt år nå i borettslaget, men de har nektet meg på søknadene, noe jeg akkurat i dag er utrolig glad for! 😀 For det å ha hund og være alene om det er utrolig krevende!

Ayla er en liten Goldenretriver, men tar utrolig mye plass og de trenger veldig mye plass, noe det rett og slett er dårlig med her i leiligheten min! haha. Så denne uka som har gått har jeg fått oppleve det å måtte ut på tur minst to ganger daglig, mating og ikke minst hvite fine hundehår over alt! Så min konklusjon etter å ha passet fineste Ayla disse dagene er rett og slett at en hund er ikke noe man skal eie alene, det er veldig fint å være to om den. Så det blir nok en hund senere i livet, men jeg skal ikke anskaffe meg hund mens jeg bor alene!

 

0 kommentarer

Siste innlegg